Компанія VEKA провела дослідження серед покупців металопластикових вікон.
Цілю опитування було дізнатися які саме характеристики вікон для покупця найважливіше і на що він найбільше звертає увагу.
Окрема група питань була спрямована на вивчення того, які саме характеристики є для споживача значущими та найбільшою мірою впливають на прийняття ним рішення про покупку вікон певної компанії. Результати опитування не принесли несподіваних сюрпризів, хоча деякі аспекти залучили свою увагу маркетолога.
На першому місці у покупців виявилася ціна, хоча вона і не вважається характеристикою самої віконної конструкції. Але не дивлячись на це, саме вартість виявилася найбільш важливим критерієм для опитаних — понад 61%.
Це в черговий раз доводить, що більшість замовників не мають ніяких знань про споживчі характеристики вікна і не сприймають його як складну інженерну конструкцію.
На другому місці за вартістю йде шумоізоляція вікна—39,5%.
Це стає зрозумілим якщо врахувати що опитування проводилося сердь жителів великих міст.
Після шумоізоляції опитані виділили довговічність—36,8%.
Покупці воліють умови «Поставив і забув». Через те, що установка металопластикових вікон це сьогодні є значущою
покупкою з точки зору бюджету то покупці воліють уникати подальших витрат на обслуговування і ремонт.
Цікаво що наявність позитивних відгуків в Інтернеті є важливим критерієм всього лиш для—18% опитаних.
Приблизно така ж кількість звертає увагу на гарантійний термін на вироби—17,1% опитаних.
Цікаво ще що в цьому списку є екологічність матеріалів, на неї звертають увагу—14%.
Енергоощадження виявилося майже на останньому місці—10%
Для міських жителів це було очікувано, хоча аналогічні опитування проводяться на Заході показують абсолютно протилежний результат. Енергоефективність вікна у респондентів стояла на перше місце.